نرم افزارهای امنیتی
معرفی بسته های امنیتی رایانه

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 25172
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

شهر طرفداران ترلان پروانه

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تهدیدهای مختلف در دنیای کامپیوتر و اینترنت سبب شده که کاربران همیشه به دنبال روش های گوناگونی برای امن کردن کامپیوترهای خود باشند. بهترین آنتی ویروس موجود چیست؟ از چه فایروالی استفاده کنم و انواع و اقسام سوالاتی مانند این احتمالا ذهن شما را هم به خود مشغول کرده. اما بهتر است که به جای گشتن به دنبال بهترین ها، مراقب باشید که در دام نرم افزار های امنیتی جعلی گرفتار نشوید.

همین جستجوی همیشگی برای نرم افزارهای امنیتی سبب شده که بازاری هم برای کلاهبرداری های امنیتی به وجود بیاید. بعضی شرکت ها و افراد نرم افزارهایی تولید می کنند که ادعا می کنند آنتی ویروس های بسیار قوی و موثری هستند. آنها به خوبی محصول خودشان را در اینترنت تبلیغ می کنند و در نتایج جستجو همیشه در ردیف های اول قرار دارند. همین سبب می شود که کاربران را ترغیب به دانلود و نصب نرم افزار خود کنند.

اگر فریب چنین نرم افزارهایی را بخورید و آنها را نصب کنید خودتان را به دردسر بزرگی انداخته اید در واقع به دست خودتان یک نرم افزار مخرب را روی سیستم تان نصب کرده اید.

تعداد زیادی از این نرم افزارها درون خودشان یک تروجان مخفی دارند که اطلاعات کاربران را سرقت می کنند. هنگام نصب برخی از این نرم افزارهای جعلی، با تولبارهای جدید روی مرورگر یا اسکرین سیور های جدید روی کامپیوترتان مواجه می شوید. حتی اگر کامپیوتر شما عاری از ویروس و فایل های مخرب باشد آنها به صورت دروغین برایتان چند ویروس روی کامپیوترتان پیدا می کنند و به شما می گویند که برای پاک کردن آنها باید پول پرداخت کنید.

لیست نرم افزار های تقلبی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, توسط مصطفی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :

mouse code